Now Reading
Petugas Didapati Positif Covid-19, PPV IDCC Shah Alam Ditutup Hari Ini

Petugas Didapati Positif Covid-19, PPV IDCC Shah Alam Ditutup Hari Ini

Tarikh baru bagi individu yang mempunyai janji temu di IDCC hari ini telah diberikan dan mereka hanya perlu menyemak MySejahtera atau SMS yang dihantar.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPBM untuk updates terkini yang relevan dan menarik!


Lewat malam semalam, kira-kira jam 12:22 am, Jawatankuasa Khas Jaminan Akses Bekalan Vaksin COVID-19 melalui laman Twitter telah mengumumkan PPV Ideal Convention Centre (IDCC), Shah Alam akan ditutup selama satu hari iaitu hari ni (13 Julai 2021) susulan kes positif COVID-19 yang dikenal pasti dalam kalangan petugas di PPV tersebut.

Menurut JKJAV, penutupan PPV ini adalah bagi membolehkan kerja-kerja sanitasi dijalankan.

Kenyataan tersebut juga menyatakan bahawa mereka yang telah hadir untuk vaksinasi di IDCC antara 29 Jun hingga 12 Julai lalu juga disarankan untuk membuat penilaian kendiri dan sekiranya bergejala; supaya menjalankan ujian saringan COVID-19.

Katanya lagi, tarikh baru bagi individu yang mempunyai janji temu di IDCC hari ini telah diberikan dan mereka hanya perlu menyemak MySejahtera atau SMS yang dihantar.

Butiran lanjut akan dimaklumkan dari semasa ke semasa, manakala sebarang pertanyaan boleh diajukan ke talian; 03-88934303.


Kongsikan cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRPBM: FacebookTwitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd