Now Reading
“Beauty Meets Fashion” – Good Virtues Co. Muncul Jenama Pertama Berkolaborasi Dengan Rico Rinaldi

“Beauty Meets Fashion” – Good Virtues Co. Muncul Jenama Pertama Berkolaborasi Dengan Rico Rinaldi

Rico Rinaldi dan Good Virtues Co. telah merasmikan kolaborasi ini semalam di sebuah majlis pertunjukan fesyen di Petaling Jaya.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


Good Virtues Co. iaitu jenama kecantikan dan penjagaan diri yang popular amat teruja untuk mengumumkan kerjasama dengan pereka fesyen terkenal Malaysia, Rico Rinaldi, dengan kerjasama Watsons Malaysia bagi membawa dimensi baharu kepada dunia sederhana.


Fashion Show

Sambutan kecantikan, kepelbagaian dan fesyen luar biasa menjadi tumpuan di Jio Space semalam (5 Disember) dengan majlis pertunjukan fesyen yang menyerlahkan gabungan kecantikan dalaman dan luaran.

Pertunjukan fesyen itu memaparkan kreativiti menampilkan gabungan keindahan, gaya, etika dan inovasi yang harmoni. Koleksi yang diinspirasikan oleh reka bentuk bunga Good Virtues Co. disokong oleh rakan kongsi runcit lama Watson’s Malaysia.

Watsons Malaysia, sebagai rakan kongsi runcit turut memainkan peranan penting dalam menjadikan usaha fesyen ini boleh diakses oleh khalayak ramai dengan lebih meluas.


Menghias Diri Adalah ‘Rutin’ Buat Para Wanita

Bagi kebanyakan wanita, kecantikan dan fesyen bukan sekadar ekspresi luaran tetapi sebahagian daripada rutin harian mereka. Tindakan menghias diri adalah satu bentuk ekspresi diri serta cara untuk menyampaikan keperibadian seseorang.

Ia juga merupakan ritual harian yang boleh meningkatkan keyakinan, menaikkan semangat, dan membuat seseorang berasa cantik dari luar dan dalam.

Sumber: Good Virtues Co.

“Dalam kerjasama dengan Rico Rinaldi, kami sepenuh hati menerima slogan ‘Celebrate Your Noor’. Kami meraikan kecantikan dalaman dan luaran dalam kalangan wanita muda Islam. Kecantikan sebenar melangkaui penampilan, merangkumi kualiti seperti kebaikan dan keyakinan. Reka bentuk Rico Rinaldi, yang diilhamkan oleh penjenamaan bunga kami – selaras dengan penekanan kami pada kecantikan dalaman.

Sumber: Good Virtues Co.

“Kami berbesar hati dapat bekerja bersama Watsons, rakan kongsi runcit yang dihormati untuk menyebarkan mesej memperkasakan ini kepada khalayak ramai dengan lebih meluas. Kerjasama kami mempamerkan komitmen kami bagi meraikan kepelbagaian dan memberi inspirasi kepada wanita untuk bersinar secara luaran dan dalaman,” kata Lum Chong Heng selaku Pengarah City Chemo Manufacturing Sdn Bhd.


Kecantikan Datang Dalam Pelbagai Bentuk

Koleksi itu bukan sahaja meraikan gaya tetapi juga memperjuangkan kepelbagaian. Good Virtues Co. ingin menekankan bahawa kecantikan sebenar datang dalam semua bentuk, dan itu termasuk pelbagai jenis saiz badan dan warna kulit, kerana setiap orang cantik dengan cara mereka sendiri.

Koleksi ini menawarkan pelbagai gaya, memenuhi pelbagai majlis dan pilihan peribadi. Sama ada percutian santai dengan rakan-rakan, acara rasmi atau hari yang santai, pasti ada sesuatu untuk setiap detik dalam kehidupan wanita.

Ia mengenai fleksibiliti di mana setiap koleksi disesuaikan buat para wanita Muslim.

“Kolaborasi Rico Rinaldi dengan Good Virtues Co. dijadikan sebagai satu peristiwa penting sebagai jenama penjagaan peribadi pertama yang bekerjasama dengan kami. Kerjasama ini adalah perjalanan kreatif yang menggabungkan kepakaran fesyen menyasarkan wanita Islam, yang juga peminat Good Virtues Co.

Sumber: Good Virtues Co.

“Ia menegakkan lagi slogan ‘Beauty from Inside Out’ – dengan reka bentuk yang diilhamkan oleh pembungkusan bunga jenamanya, memberikan sentuhan suasana musim panas. Dengan ini, kami berhasrat untuk memberi inspirasi kepada industri fesyen bagi meraikan idea bahawa kecantikan sebenar terpancar dari dalam,” kata Rico Rinaldi, Pereka Fesyen Terkenal.

Koleksi Rico Rinaldi akan tersedia di laman media sosial mereka sehingga Januari 2024.

Untuk maklumat lanjut mengenai Good Virtues Co., lawati media sosial mereka di Instagram @goodvirtuesco dan Facebook GoodVirtuesCo.MY.

#GoodVirtuesCoXRicoRinaldi #watsonsmy


Good Virtues Co. & Watsons Malaysia

Good Virtues Co. telah tersedia secara eksklusif di lebih 700 kedai Watsons seluruh Malaysia sejak 2015 dan telah menjadi pilihan popular produk penjagaan diri, kecantikan dan dandanan untuk wanita muda Islam.

Watsons Malaysia pula merupakan kedai kesihatan dan kecantikan No.1 O+O di Malaysia dan merupakan rakan kongsi runcit yang dipercayai dalam kerjasama Good Virtues Co. Mereka menawarkan pelbagai produk kecantikan dan penjagaan diri.


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, Threads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd