Now Reading
Citadines Connect Georgetown Penang Rai Cuti Hujung Tahun Dengan Festival Marché Lighting

Citadines Connect Georgetown Penang Rai Cuti Hujung Tahun Dengan Festival Marché Lighting

Hotel ini juga merancang untuk berinteraksi bersama komuniti dengan menggabungkan elemen-elemen budaya tempatan dan tradisi ke dalam acara ini bagi membina perasaan perpaduan dan persahabatan.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


Syarikat perniagaan penginapan dimiliki oleh CapitaLand Investment Limited (CLI), The Ascott Limited (Ascott) – Penang Residence, Citadines Connect Georgetown Penang, bersedia menerangi jalan-jalan Georgetown dengan cahaya memukau sempena Festival Marché Lighting yang dinanti-nantikan pada 1 Disember 2023 lalu.

Majlis telah dirasmikan oleh Yang Berhormat Wong Yuee Harng.

Matlamat kami adalah untuk mempersembahkan perpaduan tradisi dan budaya melalui makanan, seni, aksesori, pakaian fesyen, dan lain-lain, merayakan semua perayaan di Malaysia.

Citadines Connect Georgetown Penang.

Acara tersebut telah bermula pada jam 7 petang dengan upacara pembukaan yang menampilkan Yang Berhormat Wong Yuee Harng, tokoh tempatan, pemimpin masyarakat, dan wakil-wakil dari Citadines Connect Georgetown Penang.

Sumber: TRP

Para tetamu dimanjakan dengan pemandangan visual apabila cahaya memukau menghiasi hotel itu secara rasmi telah dinyalakan – sekaligus mengubah hotel menjadi dunia yang lebih meriah pada musim cuti sekolah hujung tahun ini.

Sumber: TRP

Kami berbesar hati kerana Yang Berhormat Wong Yuee Harng menyertai kami dalam membawa keajaiban musim ini ke Georgetown dengan Majlis Pencahayaan Perarakan Perayaan kami. Acara ini bukan sahaja mencerminkan komitmen kami untuk mencipta pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk tetamu kami dan masyarakat setempat tetapi juga peluang untuk memupuk semangat Muhibbah dan mempamerkan permaidani yang kaya dengan tradisi Malaysia yang pelbagai dengan Semangat Memberi iaitu derma kepada tempat perlindungan kucing meowy, SPCA dan Penang Cheshire Home.

Lee Boon Kae, Pengurus Residence untuk Citadines Connect Georgetown Penang dan Citadines Prai Penang.

Citadines Connect Georgetown Penang mengajak orang ramai untuk turut serta dan berkongsi kegembiraan musim cuti sekolah ini bersama rakan-rakan serta keluarga.

Bukan itu sahaja, hotel ini juga merancang untuk berinteraksi bersama komuniti dengan menggabungkan elemen-elemen budaya tempatan dan tradisi ke dalam acara ini – membina perasaan perpaduan dan persahabatan.

[CITADINES CONNECT GEORGETOWN PENANG]


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, Threads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd