Now Reading
Harvey Norman ‘Menang’ Hati Rakyat Malaysia, Rai Ulang Tahun Ke-20!

Harvey Norman ‘Menang’ Hati Rakyat Malaysia, Rai Ulang Tahun Ke-20!

Majlis makan tengah hari yang diadakan di kediaman rasmi Pesuruhjaya Tinggi Australia memperkukuhkan peranan Harvey Norman sebagai pelengkap kediaman yang berpelbagaian di seluruh Malaysia.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


Harvey Norman, jenama produk kelengkapan rumah terkemuka menyempurnakan kediaman Malaysia sejak 2003 dengan gahnya menyambut ulang tahun ke-20 di negara Malaysia pada tahun ini.

Jenama yang berasal dari Australia ini meraikan perjalanan dua dekad dalam usaha membawakan pengalaman beli-belah pelbagai saluran lancar, merangkumi luar talian dan dalam talian bagi rangkaian peralatan elektrik, IT dan peranti mudah alih, perabot dan produk kelengkapan bilik tidur.


Dari Australia ke Malaysia, Harvey Norman Rai

Perjalanan hebat ini telah mendapat sambutan yang istimewa baru-baru ini apabila Pemangku Pesuruhjaya Tinggi Australia ke Malaysia Simon Fellows, menganjurkan satu majlis makan tengah hari eksklusif di kediaman rasminya di Kuala Lumpur, dihadiri oleh para tetamu jemputan khas dan ahli media.

Acara tersebut menjadi bukti terhadap kehadiran dan pengembangan Harvey Norman yang meluas di Malaysia di samping mencerminkan hubungan kukuh dengan tempat asalnya, Australia.

Saya ingin mengucapkan tahniah kepada Harvey Norman atas ulang tahunnya yang ke-20 di Malaysia. Harvey Norman ialah jenama Australia yang ikonik dan kedainya boleh ditemui di bandar besar dan kecil di seluruh Australia, memberikan sumbangan besar kepada ekonomi tempatan seperti mana yang mereka lakukan di Malaysia.

Pemangku Pesuruhjaya Tinggi Australia ke Malaysia Simon Fellows.

Tambahnya lagi, “Terdapat beberapa jenama Australia yang digemari ramai di pusat beli-belah di seluruh Malaysia dan ini merupakan contoh di mana hubungan dagangan dan perniagaan kami yang kukuh yang terus berkembang.

“Francais Malaysia juga boleh didapati di Australia dan kami terus melihat perniagaan dari Malaysia melabur di dalam ekonomi kami. Harvey Norman telah membantu keluarga Malaysia melengkapkan kediaman mereka dan warga kerja profesional serta perniagaan bagi melengkapkan pejabat mereka di sepanjang 20 tahun ini.

“Australia berbangga dengan hubungan perniagaannya yang kukuh dengan Malaysia dan pendekatan inovatif untuk penjualan. Memandangkan Harvey Norman dan syarikat Australia yang lain terus mengembangkan kehadiran mereka di Malaysia, kami menjangkakan lebih banyak produk rekaan dan buatan Australia yang akan menyempurnakan lebih banyak lagi kediaman di Malaysia,” jelasnya.

Sementara itu, majlis makan tengah hari yang diadakan di kediaman rasmi Pesuruhjaya Tinggi Australia seterusnya memperkukuhkan peranan Harvey Norman sebagai pelengkap kediaman yang berpelbagaian di seluruh Malaysia.


Shop with Confidence – Harvey Norman

Di dalam landskap industri jualan yang telah berubah berikutan pandemik, Harvey Norman kekal menerajui industri, memperkasakan para pengguna dengan penyelesaian inovatif dan pengalaman membeli-belah pelbagai saluran lancar, disesuaikan dengan keperluan warga Malaysia.

Nilai teras jenama iaitu “Beli Dengan Yakin” (Shop with Confidence), termasuk jaminan harga, pertukaran 14 hari, penghantaran pada hari yang sama, dan pilihan penjagaan produk, sentiasa memberikan pengalaman membeli-belah yang tiada tandingan dalam memenuhi pelbagai jenis permintaan dan gaya hidup sibuk pelanggannya yang dihargai.

Semua ini disediakan kepada pelanggan yang membeli-belah di Harvey Norman untuk manfaat mereka iaitu pembayaran mudah yang tiada bandingan, kesenangan, dan paling penting, ketenangan fikiran.

Ini mencerminkan dedikasi jenama tersebut untuk menjadikannya lebih daripada sekadar kedai, tetapi teman yang boleh dipercayai untuk membina kediaman yang sempurna.


Akses Mudah Buat Para Pelanggan

Harvey Norman juga komited untuk menawarkan akses yang mudah kepada para pelanggan, melalui kepelbagaian perkhidmatan seperti pertukaran produk dan pilihan pembayaran yang mudah.

Ini termasuk pembayaran yang fleksibel dengan pilihan seperti ansuran faedah 0% sehingga 36 bulan bagi semua kad kredit bank utama.

Bagi yang bukan pemegang kad kredit pula, terdapat pelbagai perkhidmatan lain yang tersedia seperti AEON Credit, pembayaran e-dompet (sebagai contoh: GrabPay, Boost) dan pilihan Beli Sekarang Bayar Kemudian (BNPL) (sebagai contoh: LatitudePay).

[HARVEY NORMAN]


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, Threads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd