Now Reading
Sunway Resort Hotel Tawar Percutian Bersama Keluarga Dengan Pakej Menarik

Sunway Resort Hotel Tawar Percutian Bersama Keluarga Dengan Pakej Menarik

Pakej ini menawarkan penginapan dua hari satu malam untuk dua dewasa dan dua kanak-kanak di Waterventure Terrace atau Family Fun Suite yang menawarkan kemudahan dan perkhidmatan menarik!

sunway resort hotel

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk updates terkini, relevan dan menarik!


Sunway Resort Hotel di Sunway City Kuala Lumpur menjemput keluarga untuk menikmati percutian penuh dengan keseronokan dengan tawaran pakej baru yang menarik.

Pakej “The Ultimate Kids Vacation” menawarkan penginapan hebat di bilik dan suite baru keluarga, termasuk pelbagai kemudahan dan aktiviti untuk menyeronokkan dan menghiburkan anak-anak.

Pakej ini menawarkan penginapan dua hari satu malam untuk dua dewasa dan dua kanak-kanak di Waterventure Terrace atau Family Fun Suite yang menawarkan kemudahan dan perkhidmatan menarik seperti:

  • Makanan sarapan pagi.
  • Makanan kanak-kanak percuma di The Resort Café untuk makan tengahari.
  • Akses percuma ke Wonderland Explorers dan Waterventure.
  • High-tea.
  • Koktel.
  • Canapés di Premium Leisure Lounge.

Ahli Sunway Pals juga akan mendapat lima kali ganda mata ganjaran. Pakej ini ditawarkan pada harga RM1,799+ untuk penginapan dari 21 April hingga 30 September 2023.


“Refurbished”

Setelah melalui transformasi sekali dalam sejarah baru-baru ini, Sunway Resort Hotel menawarkan pilihan penginapan yang direka khas untuk keluarga.

Bilik Waterventure Terrace baru menawarkan ruang seluas 45 meter persegi untuk dua orang dewasa dan dua orang kanak-kanak, kemudahan mandian kanak-kanak, baju mandi dan selipar, serta teres yang memberikan akses langsung ke Waterventure.

Untuk penginapan yang lebih seronok, Family Fun Suite seluas 45 meter persegi adalah ruang berwarna-warni dan menggembirakan yang boleh selesa untuk diinap oleh dua orang dewasa dan dua orang kanak-kanak.

Diikuti dengan dua IPTV dan ruang hiburan berasingan termasuk karaoke, konsol permainan, tontonan skrin besar dan snek serta gula-gula kanak-kanak percuma.

Setiap bilik di Sunway Resort Hotel kini dilengkapi dengan teknologi terkini termasuk IPTV 55 inci, Wi-Fi percuma, langsir pintar, lampu malam bergerak, pengisi tanpa wayar, pancuran cahaya chromotherapy dan banyak lagi!

Sementara ibu bapa menikmati perkhidmatan eksklusif di Premium Leisure Lounge, termasuk teh petang percuma dan koktel malam, anak-anak mereka boleh bermain di Waterventure atau Wonderland Explorers, kelab kanak-kanak interaktif di mana mereka akan terlibat dalam permainan role-playing, sudut tenang dan bilik teknologi.

Bukan itu sahaja, setiap peringkat umur akan menikmati sarapan pagi yang lazat di Sunset Terrace, termasuk kawasan makanan kanak-kanak yang khas.

Tidak kira bilik jenis apa yang dipilih, anda masih boleh berehat dan menggunakan kemudahan resort termasuk kolam renang dengan air terjun berperingkat, lampu LED dan pembesar suara dalam air, menjadikannya tempat sempurna untuk berehat dan bermain air bersama anak-anak.

Untuk meningkatkan pengalaman, pizza kayu dan snek boleh ditempah dari Sunset Terrace, dan minuman segar boleh dinikmati di bar tepi kolam renang.

Sunway City Kuala Lumpur adalah resort keluarga terbaik. Setelah transformasi baru-baru ini, Sunway Resort Hotel kini lebih selesa dan bergaya dengan bilik-bilik Waterventure Terrace dan Family Fun Suites yang menarik dan dilengkapi dengan kemudahan untuk menghiburkan semua peringkat umur. Bercuti bersama keluarga adalah salah satu momen terindah dalam hidup dan mereka berharap dapat membantu tamu mereka menciptakan kenangan abadi.

Alex Castaldi, Senior General Manager of Sunway City Kuala Lumpur Hotels.

Klik di sini untuk menempah “THE ULTIMATE KIDS VACATION PACKAGE” oleh Sunway Resort Hotel.


Kongsi cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRPbm: Facebook, Twitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd