Now Reading
Marriott Bonvoy: Moxy Hotel Putrajaya Dibuka Berdekatan Dengan IOI City Mall

Marriott Bonvoy: Moxy Hotel Putrajaya Dibuka Berdekatan Dengan IOI City Mall

Moxy Putrajaya terletak tidak jauh dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan lebuh raya utama yang menghubungkan Lembah Klang dan kawasan sekitar.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


Marriott Bonvoy baru sahaja mengumumkan pembukaan Moxy Putrajaya sekaligus menandakan kemunculan eksklusif jenama ini di Malaysia.

Moxy Hotel Putrajaya

Terletak di Putrajaya iaitu ibu negara pentadbiran Malaysia yang terkenal dengan seni bina abad ke-20, Moxy Putrajaya berdiri sebagai pusat kebudayaan berdekatan dengan IOI City Mall, pusat membeli-belah terbesar di Asia Tenggara.

Sumber: Booking.com

Moxy Putrajaya juga terletak tidak jauh dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan lebuh raya utama yang menghubungkan Lembah Klang dan kawasan sekitar, menempatkan tetamu di tempat yang sempurna untuk meneroka kemudahan kawasan dengan mudah.

Moxy Hotel Putrajaya.

“Kami gembira dapat terus memperluaskan portfolio kami dan memperkenalkan jenama Moxy yang penuh tenaga ke Malaysia dengan pra pembukaan Moxy Putrajaya.

“Bukan sahaja Putrajaya adalah ibu negara pentadbiran yang cantik di Malaysia, tetapi juga bandar dengan tarikan ikonik dan kegembiraan bandar, menjadikannya destinasi sempurna untuk jenama bertenaga seperti Moxy,” kata Ramesh Jackson, Naib Presiden Kawasan – Indonesia dan Malaysia, Marriott International.


Architecture, Design + Fasiliti

Reka bentuk terang dan luas lobi hotel bersama perabot kontemporari menjemput tetamu untuk menerokai setiap sudut.

Direka sebagai ruang kerja serbaguna dan tempat sosial interaktif, kawasan ‘Plug and Meet’ menyediakan tempat duduk ergonomik moden, dinding reka bentuk grafik besar, dan televisyen 55-inci.

Moxy Hotel Putrajaya.

Lobi hotel ini juga menawarkan dinding video digital berteknologi tinggi dan tawaran makanan dan minuman 24/7!

Apabila tetamu melangkah masuk ke 480 guest room di Moxy Putrajaya, mereka disambut dengan corak camouflage print dengan seni bermotif kereta lumba.

Untuk mengoptimakan ruang, bilik tetamu dilengkapi dengan dinding pasak untuk penyusunan pakaian, meja dan kerusi tergantung pada dinding, dan penyimpanan di bawah katil.

Tetamu akan menemui reka bentuk yang terinspirasi oleh mercu tanda Putrajaya – jambatan keluli Putrajaya terpapar dalam nombor bilik tetamu; reka bentuk grafik dinding berdasarkan geometri bangunan dan beberapa bilik mempunyai pemandangan hijau indah Kelab Golf Palm Garden.

Sumber: Citizens Journal

Dari mula anda mendaftar masuk hingga mendaftar keluar, elemen reka bentuk Moxy Putrajaya bersama-sama dengan ruang komunal dan bar pusat hotel, mempromosikan interaksi, kehidupan, dan keseronokan.

“Moxy Putrajaya membawa dimensi baru yang menyeronokkan kepada Putrajaya dengan penuh semangat, berpatutan, dan bergaya, menyediakan segala yang tetamu mahu tanpa apa-apa yang tidak mereka inginkan.

“Kami bersemangat untuk menyambut tetamu mengalami dunia Moxy, dan menyatukan para pelancong melalui perkhidmatan penuh bagi penginapan yang benar-benar berkesan dan unik,” ujar Kumar Renoo selaku Pengurus Besar Kluster, Moxy Putrajaya.


Moxy Hotels

Moxy menawarkan pengalaman hotel dengan lebih dari 125 hartanah yang dibuka di lebih daripada 25 negara dan wilayah, Moxy dengan berani memecahkan aturan penginapan hotel konvensional di seluruh dunia. Pengalaman tidak konvensional bermula dengan daftar masuk di Bar Moxy dan terus berlangsung di seluruh ruang awam sosialnya, seperti Lounge dan Perpustakaan, serta bilik tidur kecil.

Moxy menyediakan reka bentuk bergaya, industri dan perkhidmatan yang mesra sosial pada harga berpatutan supaya tetamu boleh meluangkan masa dan wang untuk pengalaman yang berharga semasa melancong. Moxy meraikan ketidakselarasan, ketidakmemihakan, dan keaslian di atas segalanya – selalu memberi kebenaran kepada tetamu untuk terus bermain #atthemoxy.

Untuk maklumat lanjut, lawati www.moxyhotels.com dan sertai #atthemoxy di Instagram.

Marriott Bonvoy

Moxy dengan bangga menyertai Marriott Bonvoy®, program pelancongan global dari Marriott International. Program ini menawarkan kepada ahli portfolio jenama global yang luar biasa, pengalaman eksklusif di Marriott Bonvoy Moments, dan faedah tiada tandingan termasuk malam percuma dan pengiktirafan status Elite.

Untuk mendaftar secara percuma, boleh KLIK SINI.

[MOXY PUTRAJAYA]

  • Lokasi: Lebuh IRC IOI Resort City, 62502 Putrajaya, Selangor Putrajaya, Malaysia
  • Nombor Telefon: 03 8328 1111

An Evening With Marriott Bonvoy

Sumber: Siti Murni/TRP
Sumber: Siti Murni/TRP

Semalam (21 Mac), Marriott Bonvoy telah menganjurkan majlis makan berbuka puasa bersama 16 media. Dalam sesi tersebut, Ramesh Jackson, Naib Presiden Kawasan untuk Indonesia & Malaysia, Marriott International berkongsi tentang pembukaan hotel yang akan datang, butiran program kesetiaan mereka, dan pertumbuhan perniagaan di rantau Asia Pasifik.

Beliau juga berkongsi pandangan tentang trend perjalanan seperti Next Gen Travellers, Tech Travel, Luxury Travel, and Sustainability & Responsible Travel.

(kiri ke kanan): Lindsey Bradley, Pengarah Kawasan Pemasaran, Indonesia & Malaysia, Candice Foong, Pengarah Pemasaran Lapangan, Malaysia, Ramesh Jackson, Naib Presiden Kawasan untuk Indonesia & Malaysia, George Varughese, Naib Presiden Pelbagai Hartanah, Putrajaya & Kuala Lumpur & Greater, Vithya Ganesan, Pengurus Pemasaran Lapangan di acara media Marriott Bonvoy pada 21 Mac, di St. Regis KL.

Di makan malam tersebut, team media telah disajikan dengan hidangan menu Malam Warisan Melayu di St Regis Hotel, Kuala Lumpur. Persembahan untuk setiap makanan sememangnya begitu padu dan mantap.

Sumber: Siti Murni/TRP
Sumber: Siti Murni/TRP
Sumber: Siti Murni/TRP

Malam Warisan Melayu, St Regis Kuala Lumpur

Untuk info, buffet untuk Malam Warisan Melayu di St Regis kini tersedia bermula 13 Mac sehingga 8 April 2024.

13 Mac hingga 17 Mac 2024 (Early Bird Rate)
MYR208 nett per adult
MYR104 nett per child*

18 Mac hingga 8 April 2024 (Normal Rate)
MYR268 nett per adult
MYR134 nett per child*

[KLIK SINI UNTUK TEMPAHAN]


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: Facebook, Twitter, Threads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd