Now Reading
[Eksklusif] Pengasas Ablycare Dedah Kelebihan Guna Tisu Diperbuat Daripada Kayu Akasia

[Eksklusif] Pengasas Ablycare Dedah Kelebihan Guna Tisu Diperbuat Daripada Kayu Akasia

Tisu muka dan kertas tandas Ablycare diperbuat daripada pulpa kayu akasia tulen 100%, bebas toksin, dan direka dengan teliti. Malah, produk ini sesuai digunakan untuk pelbagai jenis kulit.

kertas tisu ablycare

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


Penggunaan tisu dalam kehidupan seharian adalah amat diperlukan.

Buat golongan wanita pula, dalam beg tangan ataupun di dalam kereta memang WAJIB ada tisu. Kalau tidak, tak senang duduklah jawabnya. Nak pergi tandas awam pun kadangkala perlu membawa tisu sendiri.

via GIPHY

Tapi pemilihan produk tisu penting juga, ya.


Produk Tisu Jenama Ablycare Hadir Dengan Kualiti ‘Top Notch’, Diperbuat Daripada Kayu Akasia

Jenama Ablycare merupakan sebuah jenama yang berada di bawah Majestix. Tisu muka dan tandas jenama ini diperbuat daripada kayu akasia asli 100%. Pendek kata, tiada toksik, design cantik, dan sesuai digunakan untuk kesemua jenis kulit.

Dengan pilihan tisu kertas mesra alam yang terhad di pasaran dan banyak dijual pada harga premium, Ablycare mencari penyelesaian dalam pokok akasia yang tumbuh dengan cepat dan boleh dihasilkan secara besar-besaran. Dengan cara ini, kami dapat memberikan akses lebih terjangkau kepada rakyat Malaysia untuk keperluan yang dibuat secara mampan, kitaran penanaman dan penuaian pokok juga menyokong pemuliharaan hutan yang teratur untuk kesan alam sekitar lebih hijau.

Mark Tiong, Pengasas dan CEO Ablycare.

Lebih menarik, produk-produk Ablycare semuanya dibuat dari pulpa pokok akasia yang ditanam khas untuk dibuat kertas. Untuk rekod, pokok akasia ini tumbuh dengan cepat di mana ia boleh menjadi bekalan kayu yang mampan dan mengurangkan karbon dalam udara.

Menarik.


Interview Eksklusif Bersama CEO Ablycare

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kelebihan produk tisu jenama Ablycare ini, pihak TRP telah mengambil pendekatan untuk bertanyakan sendiri kepada pengasas Ablycare iaitu Mark Tiong menerusi satu interview eksklusif.

Sumber: Siti Murni/TRP

#1. Bagaimanakah Ablycare mengubahsuai lanskap yang mampan dengan kertas tandas yang mesra alam, terutamanya dengan pertumbuhan yang semakin meningkat dalam kesedaran pengguna terhadap amalan menjaga alam sekitar dalam kehidupan harian mereka?

Dengan menggunakan bahan mampan seperti Kayu Akasia, kami menawarkan produk bebas toksin, memberikan pendidikan kepada pengguna, menetapkan piawaian dalam industri dan memberikan kuasa kepada pilihan pengguna.

Dengan memberi keutamaan kepada kemampanan dan kesejahteraan pengguna, Ablycare tidak hanya memenuhi permintaan semasa pengguna, tetapi juga menjadi peneraju dalam perjalanan menuju masa depan lebih mesra alam dan mampan.

Ablycare juga aktif dalam mengubahsuai lanskap mampan, seiring dengan peningkatan trend pengguna yang mengamalkan amalan menjaga alam sekitar.

Ablycare memberi inspirasi untuk perubahan positif dalam pasaran lebih meluas serta menuju kepada masa depan lebih mesra alam.
(Sumber: Siti Murni/TRP)

#2. Di sebalik impak alam sekitar, apakah kelebihan tersendiri yang diperolehi individu daripada memilih kertas tandas mesra alam Ablycare, dan bagaimana ia menonjol di pasaran?

Ablycare memberikan kualiti tinggi dan boleh dipercayai, serta menawarkan program kesetiaan yang memberikan diskaun kepada pengguna setia. Dengan memilih Ablycare, anda turut menyumbang kepada pemeliharaan alam sekitar lebih baik dan menyokong kemampanan.

Produk ini juga membantu dalam mendidik pengguna tentang nilai menjaga alam sekitar. Selain itu, Ablycare mempunyai kelebihan tersendiri dalam pasaran dan membantu individu merasakan bahawa mereka sedang membuat perubahan positif dalam menjaga bumi.

#3. Bagaimana komitmen Ablycare terhadap kertas tandas bebas toksin dan membezakannya sebagai pilihan untuk individu yang mengutamakan pilihan yang mampan dalam rutin harian mereka?

Dedikasi Ablycare terhadap produk berkualiti dan bebas toksin ditegakkan melalui penyelidikan teliti dan pematuhan kepada prosedur operasi standard (SOP) ketat, yang semuanya membina keyakinan dalam kalangan pengguna.

Sumber: Siti Murni/TRP

Komitmen kami terhadap pendidikan pihak berkepentingan memberikan ketelusan dan kepercayaan dalam semua yang kami lakukan. Fokus kami pada produk bebas toksin Ablycare adalah selaras dengan tanggungjawab kami terhadap alam sekitar dan penggunaan yang bermoral dan ini menjadikannya pilihan yang menarik bagi mereka yang mencari pilihan yang lebih selamat untuk kesihatan diri dan bumi.

Secara keseluruhannya, Ablycare adalah sebuah jenama boleh dipercayai yang mengutamakan kesihatan, kualiti, dan mengamalkan amalan menjaga alam sekitar.

#4. Dalam cara apakah Ablycare merintis pendekatan baharu kepada kehidupan lestari, dan bagaimana anda melihat produk kertas tandas yang inovatif sejajar dengan peralihan global yang semakin berkembang ke arah penggunaan mampan dan kesejahteraan holistik?

Kami berada di garis hadapan dalam gaya hidup lestari dengan produk kertas tandas inovatif selaras dengan perubahan global menuju kesejahteraan holistik.

Pendekatan kami, sebagai contoh, melibatkan penggunaan sumber seperti Kayu Akasia, sambil menetapkan piawaian kemampanan baharu tanpa mengorbankan kualiti produk. Selain daripada aspek mesra alam, kertas tandas bebas toksin Ablycare juga memberi tumpuan kepada kesejahteraan individu dengan mengatasi kebimbangan tentang kesihatan dan keselesaan.

Kami juga aktif dalam mendidik pengguna tentang amalan gaya hidup lestari, menggalakkan pemilihan bijak dan bertanggungjawab, serta mempromosikan kitar semula dan pembuangan bertanggungjawab dengan tujuan mengurangkan sisa dan mendorong kemampanan.

Selain itu, kami memanfaatkan platform digital untuk menjadikan produk mampan kami boleh diakses di seluruh dunia, mencipta impak global. Kami juga sedang mengkaji penyelesaian pembungkusan inovatif dan mesra alam untuk mengurangkan sisa dan meningkatkan keseluruhan pengalaman produk.

Pada dasarnya, produk kertas tandas inovatif Ablycare mewakili pendekatan holistik terhadap kesejahteraan, menggabungkan aspek kesihatan individu, kelestarian alam sekitar, dan penggunaan yang bertanggungjawab.

#5. Bolehkah anda menjelaskan cara produk Ablycare menyumbang kepada budaya pengguna yang lebih bertanggungjawab, dan apakah langkah yang diambil oleh syarikat untuk memastikan produk ini sesuai untuk yang peka terhadap alam sekitar?

Kertas tandas Ablycare memainkan peranan penting dalam membentuk budaya pengguna bertanggungjawab. Syarikat mencapai matlamat ini dengan mematuhi amalan pengeluaran mesra alam, mengurangkan jejak karbon, dan menawarkan produk bebas toksin.

Pendekatan telus Ablycare, termasuk pensijilan seperti Forest Stewardship Council (FSC), turut membantu memperkuatkan kepercayaan pengguna yang mencari maklumat boleh dipercayai tentang tuntutan kemampanan jenama.

Sumber: Siti Murni/TRP

Bukan itu sahaja, Ablycare juga aktif melibatkan pengguna melalui inisiatif pendidikan dan menggalakkan amalan hidup mampan. Ini memberi kuasa individu untuk membuat pilihan lebih berpengetahuan dan mengamalkan tindakan menjaga alam sekitar dalam kehidupan sehari-hari mereka.

Secara ringkasnya, pendekatan komprehensif Ablycare terhadap kemampanan tidak hanya menyediakan produk mesra alam, tetapi juga secara aktif menyumbang kepada pembentukan budaya pengguna yang lebih sedar dan bertanggungjawab.


Kertas Tisu Mesra Alam, Ablycare

Sekadar info, hampir dua pertiga rakyat Malaysia kini memilih jenama-jenama mampan. Oleh itu, jenama kertas tisu tempatan Ablycare telah mengambil inisiatif dengan menggabungkan keajaiban kayu akasia semula jadi untuk pembuatan kertas tisu mesra alam.

Di bawah jenama Majestix, tisu muka dan kertas tandas Ablycare diperbuat daripada pulpa kayu akasia tulen 100%, bebas toksin, dan direka dengan teliti. Malah, produk ini sesuai digunakan untuk pelbagai jenis kulit.

Dengan kesedaran pengguna yang semakin meningkat tentang penggunaan serta peranannya dalam mengurangkan kesan perubahan iklim, Ablycare wujud untuk membantu lebih ramai rakyat Malaysia beralih kepada gaya hidup lebih hijau pada harga yang berpatutan.

Baca Artikel Berkaitan: Saintis Amerika Baru Tahu Basuh Guna Air Lagi Bagus Dari Tisu Tandas…


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, Threads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd