Now Reading
Pening Nak Pilih Hadiah Buat Insan Tersayang? Kami Sediakan Senarai Untuk Anda

Pening Nak Pilih Hadiah Buat Insan Tersayang? Kami Sediakan Senarai Untuk Anda

Kalau tak tahu nak beli apa, baca sampai habis. Nanti dapatlah ilham.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk updates terkini, relevan dan menarik!


Ingin menunjukkan betapa anda menghargai pasangan tetapi tidak tahu cara yang betul? Manalah tahu, anda jenis bukan seorang yang romantik ke.

Pening jugalah tak tahu nak buat macam mana.

Jangan risau, kami faham situasi seperti ini.

Setiap hari, cuba cari waktu yang sesuai untuk memberitahu insan tersayang betapa anda menghargai mereka dengan melakukan perkara romantis atau menghadiahkan sesuatu yang bermakna.

Tetapi jika anda bimbang dengan kenaikan harga bunga dan coklat akan merosakkan akaun bank hati anda – JANGAN RISAU!

Kami nak berkongsi satu rahsia terbuka di mana anda boleh meraikan cinta sambil menikmati penjimatan tambahan, ganjaran dan hanya memikirkan tentang pembayaran kemudian.

Window shopping dulu jom?!

1. Dyson Airwrap Complete Styling Set

(Kredit: Dyson)

Anda boleh memastikan insan tersayang tak akan menghadapi bad hair day dengan adanya alat penggayaan rambut all-in-one ini.

Dyson Airwrap ini boleh mengering, menggulung, melurus, melicin dan melebatkan pelbagai jenis rambut dalam beberapa minit. Ia juga didatangkan dalam sarung bergaya yang dilapisi dengan fabrik lembut dan diikat dengan pengancing magnet untuk melindungi dan menyimpannya dengan mudah di rumah atau dibawa ke mana-mana.

Kalau nak tambah initials sendiri pun boleh, hanya perlu melawati cawangan terpilih. Klik sini untuk info lanjut.

2. Lancóme Advanced Génifique Microbiome Face Serum

(Kredit: Grab/Lancóme)

Setiap Madame dan Mademoiselle berhak mendapat kemanjaan yang sewajarnya, dan serum muka perintis Lancóme menjadikan elixir yang sempurna untuk mengekalkan kulit yang sihat dan awet muda.

Serum anti-penuaan Advanced G̩nifique bertindak ke atas mikrobiom kulit Рekosistem bermanfaat mikroorganisma yang hidup pada kulit anda Рdan membantu meningkatkan pemulihan kulit semula jadi serta mengekalkan penghalang kulit yang kuat terhadap unsur-unsur.

Serum ini direka khas untuk wanita dari semua etnik dan jenis kulit, dan selamat untuk kulit sensitif. Tambahkan hadiah menarik ini pada rutin muka pagi dan petang insan yang tersayang. Klik sini untuk info lanjut.

3. Adidas Ultraboost 22 @ JD Sports

(Kredit: JD Sports Malaysia)

Adidas Ultraboost 22s dicipta/direka khas untuk larian dan merupakan upgrade terbaik buat yang tersayang.

Bukan sahaja bergaya dan selesa, tetapi tapak luar Continental™ Rubber yang dipatenkan pada kasut ini juga memastikan cengkaman optimum dalam keadaan kering atau basah semasa berjoging atau berjalan-jalan santai.

Bahagian atas Ultraboost 22s ini diperbuat daripada benang berprestasi tinggi yang dipintal dengan sekurang-kurangnya 50% Parley Ocean Plastic – sisa plastik marin kitar semula yang dikumpul dari pantai dan pinggir pantai di seluruh planet untuk mengelakkan pencemaran.

(Kredit: Grab)

Lihat tawaran musim Valentine di JD Sports di sini.

4. Apple Watch Nike Series 7 GPS @ iTworld

(Kredit: Grab/iTworld)

Mana-mana peminat Nike, baik lelaki atau perempuan – mereka akan menghargai Series Apple Watch series 7 Nike edition ini untuk melengkapkan lagi penampilan mereka.

Jam pintar ini turut disertakan dengan muka jam tangan Nike Eksklusif yang tidak terdapat di tempat lain, gelang tangan Nike yang sporty dan berwarna-warni, dan aplikasi Nike Run Club pre-installed untuk sentiasa memastikan orang yang anda sayangi sentiasa berjaga-jaga semasa mendengar muzik, semak notifikasi dan menjejaki produktiviti mereka.

Lihat tawaran eksklusif yang tersedia di iTworld, di sini.

(Kredit: Grab)

Jika mana-mana idea hadiah di atas menarik perhatian anda, anda boleh membelinya dengan mudah melalui GrabPay atau PayLater – anda juga boleh menikmati faedah tambahan lain juga!

Dengan GrabPay, anda boleh membeli hadiah yang sempurna untuk kekasih dengan kelebihan tambahan daripada transaksi selamat serta pelbagai promosi lain.

Selain itu, pengguna juga boleh mendapat sehingga 1.8% kembali penjimatan apabila mereka memperoleh GrabRewards untuk setiap transaksi GrabPay yang boleh digunakan untuk offset hadiah yang seterusnya!

Sementara itu, PayLater oleh Grab menyediakan cara yang fleksibel untuk memanjakan insan tersayang dengan pilihan untuk membayar dalam empat ansuran bulanan atau menolak pembayaran ke bulan berikutnya.

(Kredit: Grab)

Oleh itu, tidak kira bagaimana anda merancang untuk berbelanja buat insan tersayang – mencari hadiah yang sempurna itu tidak bermakna anda harus ‘membakar’ dompet sendiri, kan?

Dengan GrabPay dan PayLater, anda boleh meraikan setiap majlis dengan penuh kegembiraan sambil menguruskan bajet dengan baik.

Muat turun aplikasi mudah alih Grab atau [KLIK SINI] untuk membuktikan rasa cinta anda sekarang, not later!

*Tertakluk kepada terma dan syarat.*


Kongsi cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd