Now Reading
ASCOTT KL Bekerjasama Dengan Seniman Alice Yee Untuk Malam Seni & Filantropi

ASCOTT KL Bekerjasama Dengan Seniman Alice Yee Untuk Malam Seni & Filantropi

Paparan menarik karya masterpiece Alice Yee akan berlangsung pada hari ini (2 Februari 2024), pada jam 7PM bertempat di lobi Ascott Kuala Lumpur Jalan Pinang.

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk ketahui updates semasa & relevan!


Unit perniagaan penginapan yang dimiliki oleh CapitaLand Investment Limited (CLI), The Ascott Limited (Ascott), dengan sukacitanya mengumumkan kerjasama eksklusif dengan seniman terkemuka Alice Yee yang terkenal dengan hubungan mendalam dengan landskap dan kesan flora dalam karyanya.


20% Hasil Jualan Akan Diberikan Kepada NASOM

Acara unik ini tidak hanya meraikan perkahwinan seni dan kehidupan mewah tetapi juga melayani tujuan mulia. Sebanyak 20% daripada hasil jualan karya seni Alice Yee akan diperuntukkan untuk menyokong Masyarakat Autisma Kebangsaan Malaysia (NASOM).

Ascott Malaysia berbangga untuk menyumbangkan kepada misi NASOM bagi mencipta masa depan yang lebih baik dan lebih inklusif buat individu dalam spektrum autisme.


Ascott Malaysia Beri Impak Positif

Tetamu terkemuka yang hadir termasuk Pengurus Negara Ascott Malaysia, Mondi Mecja, seniman visioner Alice Yee sendiri, dan Pengerusi NASOM, Julian Wong.

Pertemuan kegemilangan seni dan filantropi ini mencerminkan komitmen Ascott Malaysia untuk memberi impak positif dalam komuniti yang dilayaninya.

Mondi Mecja, Pengurus Negara Ascott Malaysia, menyatakan kegembiraannya mengenai acara tersebut, “Kami gembira untuk menjadi tuan rumah karya luar biasa Alice Yee di Ascott Kuala Lumpur. Kerjasama ini tidak hanya menambah sentuhan kekayaan budaya kepada institusi kami yang terkemuka tetapi juga membolehkan kami menyumbang secara bermakna kepada inisiatif NASOM.”

Mengulas lanjut, Alice Yee berkongsi pemikirannya mengenai kerjasama tersebut mengatakan bahawa, “Seni mempunyai kuasa untuk menginspirasi perubahan dan menyatukan masyarakat. Saya berbesar hati untuk bekerjasama dengan Ascott Malaysia untuk menyokong NASOM dan mencipta ruang di mana seni menjadi pemangkin untuk transformasi positif.”

Ascott Malaysia mengundang ahli media, peminat seni, dan orang ramai untuk menyertai malam istimewa ini dipenuhi dengan keanggunan seni, penglibatan komuniti, dan filantropi.


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, Threads dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd