Now Reading
Marks & Spencer Tampil Dengan Koleksi Linen Baharu

Marks & Spencer Tampil Dengan Koleksi Linen Baharu

Koleksi linen Marks & Spencer terdiri daripada gaun linen elegan, kemeja klasik, dan pakaian padanan bergaya dan menawarkan rangkaian lengkap untuk anda tampil mempesona musim ini.

marks & spencer linen collection

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm atau ikuti berita kami menerusi aplikasi Lumi News untuk updates terkini & relevan!


Marks & Spencer (M&S) telah melancarkan koleksi linen terbaru yang menampilkan pakaian bergaya dan selesa yang diperbuat daripada material berkualiti tinggi.

Koleksi ini memperlihatkan keseimbangan sempurna antara keselesaan dan gaya. Anda juga dapat beralih dari waktu siang ke malam dengan koleksi ini yang menawarkan reka bentuk, fungsi, dan keserbagunaan terbaik.

Koleksi ini juga dirancang dengan teliti menggunakan teknologi Cool Comfort™ dan fabrik yang menyerap kelembapan bagi memastikan si pemakai tetap berasa sejuk, segar, dan selesa sepanjang hari.

Rangkaian pakaian sehari-hari yang mudah dipakai ini hadir dalam palet warna neutral seperti coklat muda, putih dingin, dan biru tenang yang mudah digabungkan.

Koleksi linen Marks & Spencer terdiri daripada gaun linen elegan, kemeja klasik, dan pakaian padanan bergaya dan menawarkan rangkaian lengkap untuk anda tampil mempesona musim ini.

Sama ada anda ingin bergaya mewah atau santai, palet warna neutral dan linen yang mudah digosok dari teknologi ini memudahkan anda bersiap, sambil memastikan anda sentiasa memiliki busana bergaya untuk dipakai.


Koleksi Warna Neutral Untuk Wanita ‘Versatile’

Wanita di luar sana boleh memilih daripada rangkaian pakaian wanita dalam warna neutral, termasuk Belted Midi Dress dengan sulaman halus. Potongan longgar dan kain yang mengalun menjadikannya sempurna untuk aktiviti sepanjang hari di bawah sinar matahari. Leher berkolar dan ikatan pinggang pula memberikan sentuhan keanggunan.

Untuk gaya kontemporari yang menonjol, anda boleh pilih dari rangkaian pakaian padanan seperti Linen Waistcoat atau Linen Wide Leg Trousers yang sangat ideal untuk tetap sejuk.

Manakala untuk sedikit sentuhan warna, Linen Rich Embroidered Top menggabungkan sulaman Tyrolean biru cerah yang cocok untuk acara santai seperti brunch atau berjalan-jalan di tepi pantai.


Koleksi Stail Kasual Untuk Para Jejaka

Dalam koleksi ini juga, pakaian lelaki mengekalkan gaya kasual dengan rangkaian kemeja dan seluar gabungan linen-kapas. Koleksi ini menampilkan busana asas dalam tona neutral dan reka bentuk terkini melengkapi pakaian padanan.

Anda dapat menyemarakkan pakaian sehari-hari anda dengan Pure Linen Shirt, Pure Cotton Striped T-Shirt, dan Linen Trousers yang hadir dengan tona warna yang mudah dipadankan seperti putih, coklat, dan hijau.

KLIK SINI untuk melihat sendiri rangkaian penuh koleksi terbaharu M&S!


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: Facebook, Twitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd