Now Reading
Rai Pasangan Sempena Valentine’s Day Di 5 Lokasi Marriott Bonvoy Hotels Ini. Romantik Ya!

Rai Pasangan Sempena Valentine’s Day Di 5 Lokasi Marriott Bonvoy Hotels Ini. Romantik Ya!

Nikmati makan malam romantis bersama pasangan dengan pemandangan laut ataupun bandar Kuala Lumpur dengan pilihan di Marriott Bonvoy Hotels bersempena Valentine’s Day.

marriott bonvoy hotels

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk updates terkini, relevan dan menarik!


Bulan ‘cinta’ kini sudah tiba iaitu pada bulan Februari setiap tahun.

Raikan Valentine’s Day di Marriott Bonvoy Hotels & Resorts di sekitar Malaysia, dan nikmati penginapan romantik, menu menarik, pakej kesihatan menenangkan untuk destinasi percutian sempurna anda bersama pasangan.

Tak tahu nak bawa suami atau isteri untuk pergi ke mana? Jangan risau, dalam entri kali ini, kami akan bantu anda menyenaraikan beberapa pilihan lokasi Marriott Bonvoy Hotels yang boleh anda pertimbangkan.


1. Ritz-Carlton, Langkawi

Pakej Ritz-Carlton, Langkawi ‘Blissful Retreat for Two’ yang merangkumi aktiviti untuk menghidupkan semula diri, meremajakan serta memperbaharui badan dan jiwa anda.

Tingkatkan lagi momen romantik dengan pakej ‘Feast of LOVE’ di The Beach Grill, di mana pasangan akan dijamu dengan makan malam istimewa lima hidangan yang menampilkan ciptaan hebat termasuk artichoke soup dengan pati truffle, mozek ikan tongkol dan turapan daging lembu Wagyu.

‘Feast of LOVE’ di The Beach Grill boleh didapati pada 14 Februari 2023 dengan harga RM580 setiap pasangan.

TEMPAH BILIK atau RESERVE UNTUK MAKAN MALAM.


2. St. Regis, Langkawi

Menawarkan pemandangan Laut Andaman menakjubkan, penginapan mewah dan hidangan kulinari, The St. Regis Langkawi ialah destinasi sempurna untuk hujung minggu yang romantis.

Nikmati penginapan dua malam dengan sarapan untuk dua orang setiap hari bersama-sama dengan akses lounge eksklusif di lapangan terbang berlepas dengan tawaran hotel ‘Exquisite Romance’.

Pastikan anda melengkapkan penginapan dengan hidangan lazat untuk dua orang dengan pemandangan terbaik matahari terbenam Langkawi yang ajaib – latar belakang yang sangat sesuai untuk foto Instagram!

Anda juga boleh memilih di antara:

  1. Meluangkan waktu malam dengan menikmati menu enam hidangan yang diolah dan disediakan khas oleh Chef de Cuisine Shahfi Yusoff;
  2. Atau berehat di tepi pantai bersama pasangan di buaian intim anda sendiri dengan hidangan tiram (oyster).

Dinner With A View di Kayuputi boleh didapati bermula 14 Februari 2023 dengan harga RM1,200 setiap pasangan. Pakej Valentine’s Day Oyster and Champagne (Sunset Romance at Pavillion Bar) di Pavilion Bar boleh didapati bermula 1 hingga 28 Februari 2023 dan berharga RM1,488 untuk setengah dozen tiram. Banyak ya!

TEMPAH BILIK atau RESERVE UNTUK MAKAN MALAM.


3. Kota Kinabalu Marriott Hotel

Raikan musim cinta dengan pemandangan Laut China Selatan yang menakjubkan di lokasi tepi laut indah di Kota Kinabalu Marriott Hotel.

Jadikan perayaan anda lebih istimewa dengan hidangan untuk anda dan pasangan di Big Fish, di mana anda boleh merasai hidangan istimewa iaitu, Black Angus Sirloin atau Confit Cod, serta pilihan makanan laut segar di lokasi pinggir laut yang mempesonakan!

RESERVE UNTUK MAKAN MALAM.


4. Le Méridien, Kota Kinabalu

Bersantai pada Valentine’s Day nanti dengan makan malam lazat di Le Méridien Kota Kinabalu. Nikmati set makan malam Valentine’s Day Le Méridien dan mulakan dengan hidangan ‘brie’ yang diselitkan dengan esen pandan dan keju krim salmon salai disajikan dalam kon tomato kecil!

Menu set makan malam Valentine’s Day berharga RM488 setiap pasangan.

RESERVE UNTUK MAKAN MALAM.


5. Element, Kuala Lumpur

Pemandangan sempurna untuk bergambar di Element Kuala Lumpur’s The Sky, memaparkan pemandangan menakjubkan dan hidangan yang menjadi lebih menarik.

Manjakan diri dengan hidangan utama pilihan anda iaitu:

  • Wellington daging lembu (deconstructed).
  • Cod acqua pazza;
  • Atau dua kambing.

Bersedia untuk menikmati makan malam yang tak akan dilupakan bersama yang tersayang bertemankan cahaya lilin dan lima hidangan sambil melihat pemandangan Kuala Lumpur yang bergemerlapan.

Valentine’s Date in The Sky tersedia pada 14 Februari 2023 dari 6 petang hingga 10 malam dengan harga RM388 setiap pasangan.

RESERVE UNTUK MAKAN MALAM.


Kongsi cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd