Now Reading
Hasbro Lancar Koleksi Mainan Transformers: Rise of the Beasts Yang Memang Gempak!

Hasbro Lancar Koleksi Mainan Transformers: Rise of the Beasts Yang Memang Gempak!

Koleksi mainan Transformers: Rise of the Beasts kali ini juga adalah berdasarkan filem bertujuan menghidupkan imaginasi peminat dari pelbagai peringkat umur.

hasbro transformers: rise of the beasts

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm atau ikuti berita kami menerusi aplikasi Lumi News untuk updates terkini & relevan!


Syarikat mainan terkemuka iaitu Hasbro Malaysia pada 3 Jun lalu telah melancarkan jenama terbaharu mereka, Transformers yang diilhamkan oleh filem blockbuster yang akan datang, Transformers: Rise of the Beasts. Dan setelah lima tahun, Transformers: Rise of the Beasts akan ditayangkan di pawagam pada 8 Jun 2023.

Filem ini berlatarbelakangkan konflik antara Autobots dan Decepticons di bumi pada awal tahun 1990-an, dan juga memperkenalkan faksi baru Transformers — Maximals — dalam pertempuran berterusan.

Koleksi mainan kali ini juga adalah berdasarkan filem bertujuan menghidupkan imaginasi peminat dari pelbagai peringkat umur. Korang akan dapat bermain dengan watak-watak terkenal seperti Optimus Prime dan Bumblebee dari Autobots.

Bukan itu je, korang juga akan dapat berinteraksi dan bermain dengan watak-watak baru dalam siri ini, termasuk Maximals Optimus Primal, Cheetor, Rhinox, dan Airazor, serta Decepticons Skullcruncher dan Battletrap.


Barisan Produk Mainan Transformers: Rise of the Beasts

  1. Transformers: Rise of the Beasts – Beasts Battle Masters: Terlibat dalam pertempuran epik dengan aksi-aksi hebat dan dikoleksi yang memperlihatkan watak-watak baru dari filem tersebut.
  2. Transformers: Rise of the Beasts – Battle Changers: Rasai keupayaan transformasi luar biasa dengan aksi-aksi ini yang boleh berubah dari bentuk kenderaan ke bentuk robot dengan mudah.
  3. Transformers: Rise of the Beasts – Beast Weaponizer: Lengkapkan Transformer kegemaran anda dengan senjata dan aksesori menakjubkan, meningkatkan kekuatan dan kemampuan tempur.
  4. Transformers: Rise of the Beasts – Beasts Combiner: Saksikan gabungan menakjubkan beberapa Transformers untuk membentuk robot yang lebih besar dan lebih kuat.
  5. Transformers: Rise of the Beasts – Smash Changers: Lepaskan aksi pemusnahan saat figura-figura ini berubah dari bentuk kenderaan ke bentuk robot dengan daya dinamis.
  6. Transformers: Rise of the Beasts – Converting Mask: Masuki peranan Autobot atau Decepticon kegemaran anda dengan topeng transformasi ini yang membolehkan anda menjadi sebahagian daripada aksi tersebut.

Barisan mainan baru ini berharga antara RM69.90 hingga RM199.90. Korang boleh melawat mana-mana cawangan Toys R Us di seluruh negara atau menikmati diskaun dalam talian di Shopee dan Lazada untuk membeli.

Sumber: Siti Murni/TRP

Selain daripada barisan mainan menarik ini, Hasbro Malaysia juga dengan bangga mempersembahkan produk-produk lain untuk peminat setia Transformers.

Aksi-aksi Transformers Studio Series Deluxe dan Voyager yang diilhamkan oleh adegan-adegan ikonik dalam filem, lengkap dengan beberapa ciri dan perincian unik yang mencerminkan dunia Transformers dalam filem.

Sumber: Siti Murni/TRP

Ini termasuk aksi-aksi pengubahsuaian klasik antara bentuk robot dan bentuk alternatif serta aksesori yang boleh dipasang untuk kedua-dua bentuk. Berdiri setinggi 4.5 inci untuk barisan Deluxe dan 6.5 inci untuk barisan Voyager, aksi-aksi ini dilengkapi dengan paparan latar belakang yang boleh ditanggalkan.

Dengan pelancaran mainan Transformers: Rise of the Beasts ini, Hasbro berhasrat untuk memberi inspirasi buat para peminat bagi mencipta kenangan sepanjang hayat.

Sumber: Siti Murni/TRP

Untuk maklumat lanjut mengenai Hasbro Malaysia dan permainan Transformers: Rise of the Beasts, korang boleh terus lawati saluran media sosial rasmi Hasbro Malaysia di www.instagram.com/hasbromalaysia/ atau www.facebook.com/HasbroMalaysia.

#HasbroMalaysia #Transformers #RiseOfTheBeasts


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd