Now Reading
Airasia Beauty Tawar 6.6 Clearance Sale Serendah RM15!

Airasia Beauty Tawar 6.6 Clearance Sale Serendah RM15!

Perkhidmatan penghantaran percuma tanpa had dengan perbelanjaan minimum RM50 juga ditawarkan.

Jangan lupa follow channel Telegram kami untuk berita dan cerita terkini yang baru dan menarik!


Peminat produk kecantikan bakal menikmati harga yang tiada bandingan untuk produk kecantikan kegemaran mereka seperti produk penjagaan kulit, solekan dan wangian serendah RM15 dengan jualan airasia beauty 6.6 Clearance Sale bermula hari ini hingga 10 Jun 2021.

Nikmati lebih penjimatan untuk produk penjagaan kulit dan kecantikan kegemaran anda dengan harga jualan terhad yang dijamin terendah. Antara produk dengan diskaun hebat adalah DHC Pure Color Lip Cream Duo pada harga RM15, pek Minon Moist Essential Mask 4pcs pada harga RM25, wangian Bvlgari Omnia Pink Sapphire pada harga RM138 dan banyak lagi.

Tawaran Masa Terhad

Terdapat juga Tawaran Masa Terhad khas untuk produk terpilih seperti LANEIGE Two Tone Lip Bar hanya RM50 pada 6 Jun, DHC Lip Cream Duo Set hanya RM9.90 pada 7 Jun dan ETUDE House Play 101 Stick Contour Duo Trio hanya RM25 pada 8 Jun. Pelbagai jenama kecantikan seperti Innisfree, Etude House, Laneige, DHC, Minon dan banyak lagi boleh didapati semasa jualan airasia beauty 6.6 Clearance Sale ini.

Kredit: Airasia

Lim Ben-Jie, Ketua e-dagang airasia super app berkata, “Airasia sinonim dengan nilai terbaik untuk para pelanggan kami, dan tawaran di platform e-dagang kami juga tidak terkecuali. Kami berbesar hati untuk menawarkan harga yang dijamin terendah untuk produk airasia beauty sempena jualan airasia beauty 6.6 Clearance Sale ini.”

Oleh itu, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan produk kegemaran anda dengan harga yang tiada bandingan di airasia beauty, dan manfaatkan Perkhidmatan Penghantaran Percuma Tanpa Had sepanjang bulan Jun. Para pelanggan juga boleh menggunakan BIG Poin untuk pembelian di airasia beauty yang memberikan lebih penjimatan, nilai dan peluang untuk anda mengumpul BIG Poin semasa jualan ini.

Malah, anda juga boleh mengumpul 10X BIG Poin untuk pembelian di airasia beauty pada setiap hari Jumaat!

Lim Ben-Jie, Ketua e-dagang airasia super app

Sama ada anda adalah peminat produk penjagaan kulit, pencinta solekan atau penggemar wangian, semuanya tersedia di platform kami dengan nilai terbaik. Airasia beauty yang dilancarkan pada bulan April tahun ini kini mempunyai lebih daripada 2,000 produk, dan kami sentiasa berusaha untuk menyediakan lebih banyak produk kecantikan terbaik di platform kami. Kami juga berharap dapat memperluas tawaran hebat airasia beauty ini ke seluruh Malaysia dan negara-negara Asean tidak lama lagi.

Lim Ben-Jie, Ketua e-dagang airasia super app.

Untuk membuat pembelian, klik ikon ‘Beauty’ di airasia super app, atau layari airasia.com/beauty dan dapatkan tawaran kecantikan terbaik yang tiada bandingan. Selain itu, airasia beauty juga menawarkan Perkhidmatan Penghantaran Percuma Tanpa Had di Lembah Klang sepanjang bulan Jun dengan perbelanjaan minimum RM50.

Untuk maklumat dan tawaran terkini airasia beauty, ikuti airasia delivers di Instagram dan Facebook.


Kongsikan cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRP: FacebookTwitter, and Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd