Now Reading
UNIQLO Lancar Pameran Koleksi T-shirt UT2023 Di Sunway Pyramid

UNIQLO Lancar Pameran Koleksi T-shirt UT2023 Di Sunway Pyramid

Pameran UNIQLO UT2023 akan berjalan pada 15 hingga 19 Mac 2023 bertempat di Orange Concourse, Sunway Pyramid.

uniqlo UT2023

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm untuk updates terkini, relevan dan menarik!


Peminat baju t-shirt UNIQLO UT boleh hadir ke pameran UNIQLO di Sunway Pyramid bermula hari ini, 15 hingga 19 Mac bertempat di Orange Concourse pusat membeli-belah tersebut.

Ia akan menjadi pameran seni grafik yang memberi inspirasi kepada keluaran terbaru menampilkan kandungan Disney, manga, anime dan juga permainan.

Sumber: Siti Murni/TRP

Orang ramai juga tidak terlepas dan dijemput untuk menyertai aktiviti permainan serta berpeluang memenangi t-shirt UT percuma dan hadiah-hadiah lain yang ditawarkan di sana.


‘Highlights’ Pameran UNIQLO UT2023.

Koleksi Mickey Stands.

Projek kerjasama dengan Disney ini menampilkan Mickey Mouse, watak yang terkenal di dunia dalam kedudukan berdiri, tetapi dibayangkan secara artistik dan berbeza oleh pereka pada setiap baju-t. Jadi, cari Mickey anda di antara pelbagai sudut pandangan.

Koleksi Attack On Titan.

Siri manga popular yang ditulis dan diilustrasikan oleh Hajime Isayama dan bersiri dalam “Majalah Bessatsu Shonen” dari 2009 hingga 2021 telah melebihi 110 juta salinan di seluruh dunia dari segi peredaran kumulatifnya, dan ia terus mencipta gelombang kejutan bukan sahaja di Jepun tetapi juga di seantero dunia.

Koleksi UT ini diilhamkan oleh manga ini yang menarik perhatian pembaca dengan dunia di mana manusia terpaksa tinggal di bandar yang dikelilingi oleh “tembok” besar yang melindungi mereka daripada humanoid pemakan manusia raksasa yang disebut sebagai Titans, dan “Peralatan manuver menegak” dibangunkan untuk memerangi Titan.

Sumber: Siti Murni/TRP

Koleksi Shin Japan Heroes Universe.

Projek kerjasama dengan “Shin Japan Heroes Universe” adalah impian menjadi kenyataan. Ia menampilkan empat hero anime Jepun yang paling ikonik: Godzilla, Evangelion: 3.0+1.0 Thrice Upon a Time, Ultraman dan Kaman Rider seperti yang ditafsirkan oleh Hideaki Anno, pencipta luar biasa siri filem “Shin”. Koleksi edisi terhad ini menggunakan karya seni yang membangkitkan dunia Wira Jepun seperti yang dibayangkan oleh animator.

Koleksi Splatoon.

Koleksi ini menggunakan grafik bertenaga bagi menyampaikan pembinaan dunia siri permainan, mewakili mod “Turf War”. Unsur-unsur permainan yang paling sinonim, seperti sotong, oktopus, dan dakwat berwarna-warni digambarkan dengan jelas. Reka bentuk istimewa yang boleh dipakai oleh ibu bapa dan kanak-kanak sebagai ‘matchy outfit’ adalah eksklusif untuk UNIQLO.


Pameran UNIQLO UT2023.

  • Tarikh: 15 hingga 19 Mac 2023.
  • Masa: 10am – 10pm (setiap hari).
  • Tempat: Sunway Pyramid, Orange Concourse.

BACA JUGA: UNIQLO Lancar Koleksi Pakaian Musim Panas & Bunga Untuk Tahun 2023. Not Bad!

BACA JUGA: UNIQLO Lancar Koleksi Pakaian Musim Sejuk Bersama MARNI Buat Kali Kedua


Kongsi cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd