Now Reading
LRT KL Sentral Diberi Nama Baharu Kepada ‘KL Sentral redONE’

LRT KL Sentral Diberi Nama Baharu Kepada ‘KL Sentral redONE’

Nama baru yang diperkenalkan ini akan terpampang di seluruh kawasan utama stesen dan sepanjang Laluan Kelana Jaya, termasuk tanda-tanda serta peta dan juga di dalam tren, berkuatkuasa serta merta.

KL Sentral redONE

Jangan lupa follow channel Telegram TRPbm atau ikuti berita kami menerusi aplikasi Lumi News untuk updates terkini & relevan!


Stesen LRT KL Sentral secara rasminya akan ditukar nama kepada “Stesen LRT KL Sentral redONE” mulai hari ini, Isnin (29 Mei 2023).

Ia adalah sebahagian daripada perkongsian strategik antara redONE Network Sdn Bhd (redONE), pengendali rangkaian mudah alih maya terbesar di Asean (MVNO), dan Prasarana Integrated Development Sdn Bhd.

Perkongsian ini juga merupakan perjanjian hak penamaan stesen selama lima tahun antara redONE dan Prasarana Integrated Development.

Ketua Pegawai Eksekutif Prasarana Integrated Development Fa’izah Khairuddin, menyatakan bahawa kerjasama ini merupakan tonggak penting bagi syarikat tersebut.

Ini menunjukkan keupayaan syarikat dalam menyediakan untuk segmen pelanggan yang dituju serta memberikan platform untuk penampilan jenama yang tinggi kepada rakan kongsi, sekaligus memperlihatkan komitmen kami terhadap produk dan kempen yang lebih inovatif serta perkongsian jangka panjang.

Ketua Pegawai Eksekutif Prasarana Integrated Development, Fa’izah Khairuddin.

Jelas beliau lagi, “Dengan kerjasama bersama redONE ini juga, kami yakin bahawa kami akan meningkatkan pengalaman keseluruhan bagi jutaan komuter dan pelancong sambil membuka peluang baru untuk penampilan jenama dan penglibatan bagi MVNO terbesar di ASEAN”.


Memperluas Jenama redONE Di Lembah Klang

Menurut laporan The Star, CEO redONE Farid Yunus, berkata perkongsian ini akan membolehkan syarikat memperluas jenama mereka kepada jutaan orang yang melalui stesen setiap hari dan memperkukuh kehadiran mereka di Lembah Klang.

Kami menyokong sepenuhnya pengangkutan awam dan menurunkan kos sara hidup bagi pengguna, itulah sebabnya di redONE, kami menyediakan pelan pasca bayar yang berpatutan serendah RM8 sebulan.

CEO redONE, Farid Yunus.

Nama baru yang diperkenalkan ini akan terpampang di seluruh kawasan utama stesen dan sepanjang Laluan Kelana Jaya, termasuk tanda-tanda serta peta dan juga di dalam tren, berkuatkuasa serta merta.


Stesen KL Sentral – KL Sentral redONE

Sebagai pusat transit terbesar di Malaysia, Stesen Sentral merupakan pusat pengangkutan rel terpadu Kuala Lumpur yang menawarkan konektivitas global dan menghubungkan dengan lancar semua kawasan perumahan, komersial, dan industri di dalam dan sekitar bandar.

Ia juga merupakan hubungan langsung ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur, Putrajaya (Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan), Cyberjaya, dan kawasan-kawasan utama dalam Koridor Super Multimedia. Keupayaan konektiviti yang hebat ini tercapai melalui akses langsung ke enam sistem rel dan hubungan dengan jalan utama.


Kongsi cerita viral & terkini bersama kami di media sosial TRPbm: FacebookTwitter, dan Instagram.


Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd