Now Reading
Lazada Tawar Ganjaran RM2 Juta Sempena Jualan Terbesar 11.11. Wohoo!

Lazada Tawar Ganjaran RM2 Juta Sempena Jualan Terbesar 11.11. Wohoo!

Ditawarkan sekali setahun, Jaminan Harga Terendah dengan pulangan wang 11 kali ganda daripada Lazada kini kembali!

Jangan lupa follow channel Telegram TRPBM untuk updates terkini yang relevan dan menarik!


Lazada Perhebatkan Jualan Terbesar 11.11 dengan Ganjaran Lumayan Bernilai Lebih RM2,000,000 Termasuk 3 Kereta Nissan Almera Turbo Baharu.

  • Cari Lazzie di kenderaan penghantaran Lazada Logistics dan lengkapi misi untuk memenangi hadiah bernilai RM2,000,000, termasuk 3 Nissan Almera Turbo
  • Kumpul baucar Penghantaran Percuma dan Lazada Bonus yang tertinggi dengan diskaun bonus sehingga RM400
  • Nikmati tawaran Mesti Beli dengan Jaminan Harga Terendah yang disokong dengan pulangan wang 11 kali ganda
  • Rebut tawaran Crazy Flash Sale serendah RM0.01 dan diskaun Crazy Brand Mega Offers sehingga 70%
  • Saksikan Super Show Lazada 11.11 pada 10 November untuk mengira detik ke Jualan 11.11 dan kumpulkan baucar eksklusif bernilai lebih RM40,000
Kredit: Lazada

Pesta beli-belah tahunan Lazada yang terkenal, 11.11 Biggest One-Day Sale, kini kembali lebih besar pada 11 November dengan ganjaran bernilai lebih RM2,000,000 dan peluang untuk memenangi tiga kereta Nissan Almera Turbo serba baharu.

Para pembeli dalam talian boleh menikmati harga Mesti Beli terendah di pasaran, mengumpulkan Lazada Bonus dan baucar Penghantaran Percuma tertinggi, serta memenangi pelbagai ganjaran lumayan.

11.11 Biggest One-Day Sale Lazada merupakan acara beli-belah yang paling dinanti-nantikan oleh rakyat Malaysia. Para pembeli akan menikmati pelbagai promosi dan ganjaran menarik dengan tawaran Jaminan Harga Terendah dan ciri-ciri Shoppertainment yang membahagiakan. Kami berharap aktiviti yang disediakan, terutamanya Super Show Lazada 11.11, akan menyemarakkan semangat rakyat Malaysia.

Rick Ting, Ketua Pertumbuhan Pengguna Lazada Malaysia.

Lazzie Hunt: Cari Lazzie, Lengkapi Misi, dan Beli Sekarang.

Menjelang 11.11 Biggest One-Day Sale Lazada, kenderaan penghantaran Lazada Logistics akan memaparkan maskot Lazzie dan juga lima kod QR unik.

Setiap kod QR memberikan akses kepada baucar dan ganjaran eksklusif Lazzie Hunt berjumlah lebih RM2,000,000, termasuk tiga kereta Nissan Almera Turbo serba baharu untuk pengguna yang menemui dan mengimbas kelima-lima kod QR.

Jaminan Harga Terendah: Tawaran Mesti Beli

Ditawarkan sekali setahun, Jaminan Harga Terendah dengan pulangan wang 11 kali ganda daripada Lazada kini kembali.

Para pelanggan boleh membeli-belah dengan yakin kerana tawaran Mesti Beli 11.11 pasti lebih murah daripada harga di seluruh pasaran dan disokong dengan Jaminan Harga Terendah Lazada, di mana perbezaan harga 11 kali ganda akan dipulangkan kepada pelanggan jika mereka menemui harga lebih rendah.

Di samping itu, Mesti Beli Electronic Deals sempena Jualan 11.11 akan mengetengahkan tawaran eksklusive bagi pelancaran produk baharu, termasuk Samsung Galaxy M52, Huawei Nova 9, POCO X3 Pro 6, dan banyak lagi.

Kredit: Lazada

Lazada Bonus dan Penghantaran Percuma: Paling Banyak Ditawarkan.

Acara beli-belah 11.11 akan membawakan paling banyak Lazada Bonus dan Penghantaran Percuma yang pernah ditawarkan sepanjang tahun.

Mulai sekarang sehingga 11.11, pengguna Lazada boleh mengumpulkan berbilang baucar Penghantaran Percuma setiap hari dan juga mendapatkan diskaun Lazada Bonus bernilai sehingga RM400 – yang memberi potongan RM10 bagi setiap perbelanjaan RM100 pada 11 November yang boleh digunakan bersama baucar dan tawaran lain.

Crazy Brand Mega Offers dan Crazy Flash Sale: Tawaran Eksklusif Tempoh Terhad.

Pada 11 November dari jam 12 tengah malam hingga 2 pagi,  Jualan 11.11akan mencapai kemuncaknya, apabila rakan-rakan jenama di LazMall yang dijamin tulen akan melancarkan tawaran eksklusif Crazy Brand Mega Offers untuk tempoh terhad dengan diskaun sehingga 70%.

Peminat jenama boleh mendapatkan tawaran terbaik daripada jenama rasmi kegemaran mereka, seperti PUMA, Estée Lauder Companies, Philips, dan banyak lagi, yang hanya disediakan pada dua jam pertama Jualan 11.11 Lazada.

Pelanggan digalakkan untuk menambah nilai Lazada Wallet masing-masing sebelum jualan bermula untuk memastikan pengalaman pembayaran yang pantas dan lancar apabila seluruh rakyat Malaysia berlumba untuk merebut Crazy Brand Mega Offers pada tengah malam.

Mereka yang menambah nilai sekurang-kurangnya RM50 ke dalam Lazada Wallet juga akan menikmati pulangan tunai terjamin. Proses pembayaran lancar menerusi Lazada Wallet amat penting untuk pembeli yang ingin membeli produk-produk RM0.01 Crazy Flash Sale yang sangat terhad, yang selalu habis dijual dalam masa beberapa saat.

Chup Dulu: Pembeli Awal Terima Tawaran Lebih Baik.

Walaupun dengan pelbagai diskaun hebat yang ditawarkan di Jualan 11.11, pembeli bijak masih boleh lebih berjimat melalui Chup Dulu, iaitu ciri pratempahan dalam aplikasi Lazada.

Pelanggan boleh membuat pesanan awal daripada jenama LazMall terkenal seperti tawaran eksklusif daripada Coach, Lancôme, Nespresso, Enfagrow, LEGO, dan banyak lagi dengan membayar deposit 10% mulai sekarang hingga 10 November.

Pada 11 November dari jam 2 pagi, pembeli boleh membayar tawaran Chup Dulu dengan mudah.


Super Show Lazada 11.11: siaran langsung pada malam menjelang 11.11 Biggest One-Day Sale, Lazada akan menganjurkan Super Show Lazada 11.11 dari jam 9 malam hingga 11 malam menerusi saluran penstriman langsung dalam aplikasinya, LazLive, dan juga menerusi stesen televisyen kebangsaan, TV3.

Acara ini akan menyiarkan persembahan oleh Duta Kebahagiaan Lazada, bintang-bintang terkenal K-pop SEVENTEEN dan juga selebriti tempatan popular, termasuk Nora Danish, Dayang Nurfaizah, Sarah Suhairi, Sissy Imann, dan juga Chief Discount Officer Lazada sendiri, Ain Edruce.

Baucar eksklusif bernilai lebih RM40,000 akan dihadiahkan sepanjang siaran langsung di mana pelanggan boleh mendapatkan penjimatan lebih besar di pesta beli-belah yang bakal diadakan.

Untuk maklumat lanjut mengenai 11.11 Biggest One-Day Sale Lazada, layari: https://lzd.co/MegaSale

Untuk maklumat mengenai Penghantaran Percuma, KLIK SINI.


Kongsikan cerita menarik dan terkini bersama kami di media sosial TRPBM: Facebook, Twitter, dan Instagram.

Get more stories like this to your inbox by signing up for our newsletter.

© 2024 The Rakyat Post. All Rights Reserved. Owned by 3rd Wave Media Sdn Bhd